Wszystko w jednym miejscu

Zmaksymalizuj wykorzystanie produktu dzięki MyZEISS

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych materiałów, przygotowanych dla Ciebie i Twojego zespołu.

Przedstawiamy MyZEISS

Często zadawane pytania

  • Platforma klienta MyZEISS to miejsce, w którym znajdziesz wszystko, co oferuje ZEISS — od zarządzania systemami po usługi cyfrowe i naukę.

    • My Learning: Oglądaj obszerne samouczki dotyczące produktów i weź udział w kursach certyfikacyjnych online w ZEISS Academy. Odkryj przypadki kliniczne nadesłane przez innych specjalistów z branży za pośrednictwem funkcji Peer Insights.
    • My Tools: Ekskluzywny materiał dot. pacjentów dla klientów okulistycznych, który wspiera rozwój Twojej firmy. Biblioteka obrazów CONVIVO Image Library jest oferowana wyłącznie klientom ZEISS CONVIVO.
    • My Systems: Zarządzaj swoimi urządzeniami i zgłaszaj problemy i pytania online.
  • Portal MyZEISS jest zoptymalizowany dla każdego użytkownika. Zalecamy użycie służbowego adresu e-mail, aby zarejestrować się w trzech prostych krokach na stronie: www.zeiss.com/meditec/myzeiss

    • Krok 1: Wprowadź swój służbowy adres e-mail
    • Krok 2: Wypełnij formularz
    • Krok 3: Aktywuj swoje konto, klikając link w e-mailu weryfikacyjnym.
  • W zależności od Twojej roli i specjalizacji dostępne są dodatkowe narzędzia. Na przykład ZEISS CONVIVO Image Library, oferowana naszym klientom CONVIVO, zawiera wybrane przypadki kliniczne pochodzące od innych osób, przedstawiające przykłady obrazów uzyskanych podczas zabiegów wykonywanych za pomocą urządzenia CONVIVO® od ZEISS. Kontynuując wsparcie naszych rozległych segmentów dla klientów, jednocześnie nadal rozwijamy i dostarczamy nowe funkcje i usługi.

  • Utwórz i prześlij zgłoszenie serwisowe z głównego ekranu „Service Requests” lub za pośrednictwem przeglądu urządzeń w obszarze My Systems. Korzystając z tej ostatniej opcji, zgłoszenie serwisowe jest wstępnie wypełniane wstępnymi danymi, takimi jak dane działu i numer seryjny. Następnie wybierz ogólny problem i szczegółowo wyjaśnij co się dzieje. Istnieje również opcja przesyłania zdjęć lub filmów, które pomogą nam łatwo zrozumieć problem i szybko go rozwiązać. Możesz śledzić postęp swojego zgłoszenia serwisowego w dowolnym momencie w funkcji „Service Requests”.

  • Tak, portal MyZEISS zawiera różne filmy szkoleniowe dotyczące produktów i rozwiązywania problemów oraz dokumentację. Możesz rozwiązywać problemy z produktami, korzystając z krótkich filmów instruktażowych prezentowanych przez profesjonalistów ZEISS. Co więcej, informacje i uwagi od innych specjalistów z branży oferują obszerną kolekcję przygotowanych i prezentowanych przez nich przypadków klinicznych z wykorzystaniem technologii ZEISS.

Materiały do pobrania




Udostępnij tę stronę