Usługi ZEISS
Usługi ZEISS

Skupisz się na pacjencie.

ZEISS OPTIME

Usługi serwisowe ZEISS umożliwią Ci skupienie się na tym, co robisz najlepiej,
czyli oferowaniu pierwszorzędnej opieki swoim pacjentom.

ZEISS OPTIME pozwala Ci skupić się na pacjentach.

Dzięki planom serwisowym OPTIME® od ZEISS możesz korzystać z priorytetowej obsługi, która umożliwi Ci pracę bez ograniczeń i unikanie nieplanowanych przestojów systemów.

Możemy wesprzeć Twoje procesy w klinice lub w gabinecie dzięki naszej ofercie usług serwisowych, która wykracza daleko poza gwarancję. Szeroki zakres usług może być zawarty w jednym planie usług serwisowych, dostosowanym do Twoich konkretnych potrzeb.

O to chodzi w ZEISS OPTIME.

Plany usług serwisowych ZEISS OPTIME

Trzy spersonalizowane plany usług serwisowych OPTIME stanowią zabezpieczenie dla Twoich systemów ZEISS – oparte na doświadczeniu, certyfikowane i niezawodne. Nasze usługi serwisowe pomagają zachować wartość i ROI Twojego systemu ZEISS. Serwisowany instrument zapewnia dokładność diagnostyczną i precyzję leczenia, które są podstawą Twojej reputacji. Masz także do wyboru różne dodatki. Zobowiązujemy się do ścisłej współpracy z Tobą w celu znalezienia rozwiązania, które najlepiej spełni Twoje wymagania.

  • OPTIME complete

    Jeśli masz środowisko systemowe o kluczowym znaczeniu (np. system fakoemulsyfikacji jako część procesu leczenia zaćmy) lub urządzenie, które jest decydujące dla przepływu pracy i dlatego wpływa na całą klinikę, lub jeśli czas pracy systemu ZEISS jest krytyczny, wybierz OPTIME complete. Jest to kompleksowy pakiet usług serwisowych, zapewniający najwyższy czas sprawności i najszybsze czasy rozwiązywania problemów bez ryzyka finansowego. Korzystaj z priorytetowej obsługi i ciesz się spokojem.

  • OPTIME advanced

    Jeśli Twoje urządzenie znajduje się w ważnym środowisku i ma znaczący wpływ na przepływ pracy, a jakikolwiek przestój spowodowałby znaczną utratę produktywności, wybierz OPTIME advanced. Opcja ta łączy w sobie cztery zalety: brak nieplanowanych wydatków związanych z konserwacją, stała jakość systemu i usług, wysoki poziom dostępności, wysoki stopień elastyczności, niezawodności i wydajności.

  • OPTIME prevent

    Jeśli Twój system ZEISS ma mniejszy wpływ na przepływ pracy i posiadasz system zapasowy, jeśli jest to podstawowy produkt technologiczny i jeśli Twoja instytucja ma niższy budżet, wówczas odpowiednim planem serwisowym jest dla Ciebie OPTIME prevent. Korzyścią jest brak nieplanowanych wydatków związanych z konserwacją oraz regularne kontrole bezpieczeństwa i jakości. Umowa zapewnia również wydłużenie okresu eksploatacji systemu.

Plan usług serwisowych skrojony pod Twoje codzienne procesy

Oferta usług serwisowych może różnić się w zależności od kraju i lokalnych przepisów.

Konserwacja zapobiegawcza Konserwacja zapobiegawcza, a także regularne kontrole bezpieczeństwa i jakości pomagają zapewnić długowieczność systemów.
Zdalne wsparcie techniczne Zdalna naprawa, zdalne udostępnianie pulpitu, wsparcie w zakresie aplikacji i analiza plików dziennika mogą być oferowane w celu skrócenia czasu przestoju.
Aktualizacje Aktualizacje oprogramowania zwiększają bezpieczeństwo i wydajność systemów.
MyZEISS Korzystaj z naszej platformy online dla klientów, aby otwierać zgłoszenia serwisowe, pobierać pliki oprogramowania i zarządzać swoimi systemami ZEISS online przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Konserwacja naprawcza Jeśli któryś z systemów ulegnie awarii, nasz wykwalifikowany zespół serwisowy jest do Twojej dyspozycji.
Części zamienne Zamawiaj i otrzymuj nasze certyfikowane części zamienne, gdy tylko ich potrzebujesz, aby móc w pełni skupić się na doskonałej opiece nad pacjentami.
Dodatkowe funkcje serwisowe W zależności od systemu ZEISS, instalacji lub regionu można zamówić dodatkowe funkcje serwisowe.

OPTIME complete

na zapytanie

OPTIME advanced

czas + materiał

na zapytanie

OPTIME prevent

nie dotyczy

czas + materiał

czas + materiał

na zapytanie

Dodatkowe funkcje serwisowe

  • Rozszerzenia

    Rozszerzenia oprogramowania

    ZEISS może zapewnić nowe funkcje aplikacji i rozszerzenia oprogramowania, dzięki czemu możesz mieć pewność, że systemy działają z najnowszymi dostępnymi wersjami.

  • Urządzenia zastępcze

    Urządzenia zastępcze

    Jeśli system nie może zostać naprawiony na miejscu, może być konieczne wysłanie go do naszego wewnętrznego centrum napraw. W określonych przypadkach możemy zapewnić system zastępczy na czas przywrócenia systemu do działania.

  • Wsparcie w zakresie aplikacji

    Szkolenie w zakresie aplikacji

    Szkolenie w zakresie aplikacji dla Ciebie i Twojego zespołu, prowadzone przez certyfikowanego specjalistę ds. aplikacji ZEISS na miejscu lub w jednym z naszych centrów szkoleniowych.

  • Wsparcie przy integracji/migracji

    Wsparcie przy integracji/migracji

    Nasze usługi IT mogą pomóc w migracji systemu do lokalnego środowiska IT i wdrożeniu niezbędnych ustawień sieciowych.

  • Po godzinach

    Po godzinach

    Wydłużone godziny pracy serwisu w zakresie konserwacji zapobiegawczej i/lub naprawczej (od poniedziałku do piątku i/lub w weekendy i święta).

  • Szkolenie BioMed

    Szkolenie BioMed

    Uzyskaj dogłębną wiedzę na temat systemów ZEISS, najlepszego sposobu ich wykorzystywania, funkcji i konserwacji podczas specjalnego szkolenia BioMed.

Chcesz uzyskać więcej informacji na temat przypadków użycia OPTIME?

Obejrzyj filmy prezentujące doświadczenia klientów z OPTIME.

Dowiedz się, jak plany usług serwisowych OPTIME pomogły klinikom lub przychodniom skupić się na tym, co naprawdę ważne: oferowaniu pierwszorzędnej opieki swoim pacjentom.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat planów usług serwisowych ZEISS OPTIME

Wczytywanie formularza...

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania danych w ZEISS, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Platforma klienta MyZEISS

Zarządzaj swoimi systemami ZEISS online.

MyZEISS to platforma dla klientów, która umożliwia wykorzystywanie pełnego potencjału systemów ZEISS. Wybieraj spośród szerokiej gamy filmów szkoleniowych, zbieraj spostrzeżenia innych użytkowników i korzystaj z kompleksowego zestawu narzędzi wsparcia, aby móc korzystać ze swoich systemów tak efektywnie i wydajnie, jak to tylko możliwe, przy jednoczesnym ograniczeniu przestojów do minimum.

Moje systemy

Moje systemy

Uzyskaj przegląd wszystkich swoich systemów ZEISS. Sprawdzaj podstawowe dane na temat swoich systemów ZEISS, takie jak ich lokalizacja. Sprawdzaj online wiele szczegółów (np. datę instalacji i status umowy) i przesyłaj prośby o zmianę bezpośrednio przez MyZEISS.

Dostępne tylko dla zweryfikowanych klientów ZEISS.

Zgłoszenia serwisowe

Zgłoszenia serwisowe

Wyświetlaj wszystkie nowe, istniejące i poprzednie zgłoszenia serwisowe. Twórz online nowe zgłoszenia serwisowe i śledź status istniejących zgłoszeń przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dodawaj do zgłoszeń dodatkowe szczegóły, takie jak zdjęcia i pliki dziennika, aby pomóc nam zdiagnozować problemy i szybciej je rozwiązać.

Dostępne tylko dla zweryfikowanych klientów ZEISS.

Portal z oprogramowaniem do pobrania

Portal z oprogramowaniem do pobrania

Uzyskaj dostęp do MyZEISS, aby pobierać pliki oprogramowania, takie jak pakiety instalacyjne lub aktualizacje zabezpieczeń, aby zapewnić aktualność systemów ZEISS i skrócić czas oczekiwania do minimum.

Wymagana jest osobna rejestracja i logowanie.

Czy chcesz maksymalnie wykorzystać swój system?

Dołącz do MyZEISS już dziś.

Przedstawiamy naszą kompleksową platformę, spersonalizowaną pod kątem Twoich potrzeb. Z obszerną biblioteką artykułów od innych specjalistów z branży, kompleksowymi szkoleniami oraz przydatnymi narzędziami i funkcjami dla urządzeń ZEISS.

Inteligentny sposób na sukces – ZEISS Smart Services

  • Podłącz swój system i uzyskaj natychmiastowe wsparcie zdalne, aby skrócić czas reakcji i zwiększyć dostępność systemu.
  • Nasi certyfikowani eksperci doradzą Ci w znalezieniu odpowiednich części zamiennych i umożliwią szybkie usuwanie błędów.
  • Cyberbezpieczeństwo i bezpieczne połączenie zgodnie z międzynarodowymi standardami. (np. ISO / IEC 27001)

Skontaktuj się z nami

Zapytanie sprzedażowe i produktowe

Wczytywanie formularza...

Uzyskaj więcej informacji o produkcie albo złóż zamówienie.
Wskaż, jaki produkt Cię interesuje i czego chcesz się dowiedzieć.

Informacje wprowadzone do formularza kontaktowego zostaną wykorzystane do odpowiedzi na zapytanie przez Carl Zeiss Meditec AG, nasze lokalne biura sprzedaży Carl Zeiss Meditec lub e-mailowo albo telefonicznie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania danych w ZEISS, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Zapytanie serwisowe

Wczytywanie formularza...

Uzyskaj pomoc lub odpowiedzi na pytania związane z Twoim produktem ZEISS.
Wypełnij ten formularz. Skontaktujemy się z Tobą.

Informacje wprowadzone do formularza kontaktowego zostaną wykorzystane do odpowiedzi na zapytanie przez Carl Zeiss Meditec AG, nasze lokalne biura sprzedaży Carl Zeiss Meditec lub e-mailowo albo telefonicznie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania danych w ZEISS, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Zapytanie ogólne

Wczytywanie formularza...

Dotyczy ogólnych zapytań związanych z pracą, prasą czy informacjami na temat firmy.
Wprowadź szczegóły dotyczące zapytania.

Informacje wprowadzone do formularza kontaktowego zostaną wykorzystane do odpowiedzi na zapytanie przez Carl Zeiss Meditec AG, nasze lokalne biura sprzedaży Carl Zeiss Meditec lub e-mailowo albo telefonicznie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania danych w ZEISS, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.