
Możesz skupić się na pacjencie.
ZEISS OPTIME
Dowiedz się, jak plany usług serwisowych OPTIME pomogły klinikom lub przychodniom skupić się na tym, co naprawdę ważne: oferowaniu pierwszorzędnej opieki swoim pacjentom.
Wysoki poziom zadowolenia klientów z usług ZEISS
Klienci z całego świata polegają na planach usług serwisowych OPTIME® od ZEISS. Dzięki wielu dekadom doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb klinik i gabinetów umożliwiamy Ci skupienie się na opiece nad pacjentami poprzez zapewnienie dostępności i zoptymalizowanej wydajności systemów oraz najnowocześniejszych połączonych technologii. Wysoki wynik zadowolenia klienta1 potwierdza nasze zaangażowanie w świadczenie wyjątkowych usług i zapewnianie wsparcia, którego potrzebują nasi klienci.
Pracownicy ochrony zdrowia, menedżerowie IT i dyrektorzy kliniczni z całego świata dzielą się historiami swoich codziennych wyzwań. Zobacz, jak niezawodna konserwacja i naprawa systemu, przejrzyste procesy i cyfrowe wsparcie w ramach planów usług serwisowych ZEISS OPTIME pomagają płynnie działać klinikom i gabinetom. Poniższe filmy klientów ZEISS z całego świata ukazują te chwile i doświadczenia.
Doskonałe usługi
na całym świecie

Jak „wspaniały partner serwisowy” wspiera efektywną obsługę pacjentów
Od 2021 roku Dr. Bruce A. Rivers i zespół Envue Eye & Laser Center w Stanach Zjednoczonych polegają na planie serwisowym ZEISS OPTIME, aby zapewnić płynny przebieg obsługi pacjentów. Od regularnej konserwacji i płynnych aktualizacji systemu po szybką pomoc w przypadku awarii zasilania – zespół serwisowy ZEISS odgrywa kluczową rolę w sprawnym funkcjonowaniu centrum oraz w zapewnianiu wyjątkowej opieki nad pacjentami.
Kierownictwo kliniki: ZEISS OPTIME
Clínica del Noroeste stanowi czołowy ośrodek w Meksyku dzięki systemom ZEISS, oferując krótsze zabiegi chirurgiczne i najnowocześniejszą technologię w regionie. Zespół wybrał plan serwisowy ZEISS OPTIME, obejmujący konserwację zapobiegawczą i naprawczą oraz szkolenia dla personelu, aby utrzymać sprzęt w optymalnej kondycji pod względem kosztów i efektywności. Dowiedz się, jak nasze partnerstwo dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania i wysokiej jakości opiekę pacjentom.
Wykorzystanie dogłębnych analiz do elastycznych usług
VER Hospital de Olhos w Brazylii zapewnia pacjentom wysoką jakość widzenia i życia w siedmiu lokalizacjach. Zespół polega na planie serwisowym ZEISS OPTIME, aby zapewnić elastyczne wsparcie dostosowane do swoich potrzeb. Wykorzystując dogłębną wiedzę na temat systemów ZEISS, zespół serwisowy może zdalnie analizować i diagnozować systemy oraz wysyłać wykwalifikowanych inżynierów do rozwiązania wszelkich problemów. Zobacz, jak to solidne partnerstwo zapewnia niezawodną opiekę.
Łączność z myślą o lepszej opiece nad pacjentami
Dostęp do usług serwisowych w czasie rzeczywistym ma kluczowe znaczenie dla zespołu klinik OFTALVIST – sieci ponad 40 gabinetów okulistycznych w całej Hiszpanii, w których leczy się 300 000 pacjentów rocznie. Zobacz, jak natychmiastowe zdalne wsparcie w ramach ZEISS OPTIME sprawia, że kliniki są zawsze gotowe do opieki nad pacjentami i błyskawicznie rozwiązują problemy, jednocześnie mając zagwarantowane bezpieczne połączenie zgodne z najnowszymi standardami.
Dlaczego ZEISS OPTIME jest „istotnym czynnikiem rozwoju gabinetu”
W swoim rodzinnym gabinecie okulistycznym w Ludwigsburgu dr Karsten Kortüm ceni jasną komunikację z pacjentem. Wybrał plan usług serwisowych ZEISS OPTIME, aby zapewnić sprawne, przejrzyste procesy i świadczyć wyjątkową opiekę nad ponad 7000 pacjentami na kwartał. Dr Kortüm polega na firmie ZEISS, jeśli chodzi o bezproblemowe działanie i zgodność z prawem w zakresie konserwacji systemów medycznych. Rola ZEISS OPTIME jest kluczowa dla rozwoju gabinetu i utrzymania wydajnych, precyzyjnych systemów.
Zespół serwisowy ZEISS jest „w zasięgu ręki”
Prowadzona przez ojca i syna klinika okulistyczna Dr. Om Parkash Eye Institute w Pendżabie w Indiach pomaga dużej liczbie pacjentów, polegając na ciągłej sprawności swojego systemu. Bardzo ważne jest szybkie wsparcie zespołu serwisowego ZEISS. Odkryj, dlaczego plan usług serwisowych ZEISS OPTIME stanowi integralny element misji firmy, jaką jest zapewnianie pacjentom wyjątkowej opieki.
Partnerstwo na rzecz dobra pacjentów
Pełna empatii i spersonalizowana opieka okulistyczna jest najwyższym priorytetem dla Dr. Jacoba Chenga i zespołu Eagle Eye Centre w Singapurze. Dzięki szybkiemu wsparciu ZEISS centrum unika przestojów, które mogłyby opóźnić operacje i zagrozić bezpieczeństwu. Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się, dlaczego uważają, że serwis ZEISS OPTIME jest kluczowy dla zapewnienia wysokiej jakości opieki nad pacjentami.
Kluczowa usługa dla okulistyki o dużym natężeniu pacjentów
W Szpitalu okulistycznym Shanghai Heping zaawansowane systemy ZEISS stanowią nieodzowny element ich pracy. Przy ponad 100 000 wizyt ambulatoryjnych rocznie kluczowe jest utrzymanie optymalnej wydajności sprzętu. Właśnie dlatego profesor Guo Haike wraz ze swoim zespołem postawił na plan serwisowy OPTIME. Szybka reakcja zespołu serwisowego ZEISS na potrzeby napraw i konserwacji wspiera płynność procesów, bezpieczeństwo operacyjne oraz niezawodne rezultaty.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat planów usług serwisowych ZEISS OPTIME
-
1
CSAT jest miarą tego, jak oferowane produkty i usługi spełniają lub przewyższają oczekiwania klientów. Wynik przedstawia ogólny odsetek zadowolonych klientów.