
ZEISS BOSELLO WRE thunder
Inspekcja felg z maksymalną prędkością
ZEISS BOSELLO WRE thunder to ultraszybki system rentgenowski do inspekcji felg samochodowych ze stopów metali lekkich. System umożliwia dokładną identyfikację i ocenę wykrytych wad zgodnie z określonymi wymogami zapewniając niezawodną inspekcję wszystkich produkowanych felg.
Inspekcja 2D felg ze stopów metali lekkich na linii produkcyjnej
ZEISS BOSELLO WRE thunder to niezawodne i szybkie rozwiązanie rentgenowskie 2D do wykrywania wad bezpośrednio na linii produkcyjnej. System umożliwia kontrolę różnych modeli felg i wykrywanie odchyłek względem określonych norm i specyfikacji.

Szybkie skanowanie i wysoka przepustowość
Zastosowana koncepcja transportu felg umożliwia zmianę części w mniej niż 2,5 s. Inteligentna koordynacja czterech drzwi - dwóch wewnątrz i dwóch na zewnątrz - pozwala na ciągłą pracę źródła promieniowania rentgenowskiego. Inspekcja rozpoczyna się niemalże natychmiast, a czas bezczynności jest ograniczony do minimum. Nawet podczas inspekcji różnych rodzajów felg system automatycznie rozpoznaje ich model, wczytuje właściwy program i odpowiednio je ustawia nie przerywając cyklu produkcji.

Doskonała integracja ze środowiskiem produkcyjnym
ZEISS BOSELLO WRE thunder posiada solidną i trwałą konstrukcję, dzięki czemu doskonale sprawdza się podczas intensywnej eksploatacji w trudnych warunkach środowiska produkcyjnego. Kompaktowa budowa maszyny zajmuje powierzchnię o wielkości jedynie 5,8 m² zapewniając łatwą integrację z istniejącymi liniami produkcyjnymi. Ponadto system oferuje konfigurowalne funkcjonalności takie jak interfejs umożliwiający bezproblemowe połączenie z istniejącą linią przenośnika oraz jednostka odrzucająca wadliwe części stosownie do określonych wymagań.

Zautomatyzowana ocena, niezawodna inspekcja
Łatwe w obsłudze oprogramowanie w połączeniu z szybką akwizycją obrazów pozwalają na całkowicie zautomatyzowaną inspekcję rentgenowską 2D i ocenę zgodnie z normami ASTM. Wady niezgodne z wymaganiami są wykrywane i klasyfikowane dzięki oprogramowaniu FARIS, a poszczególne części automatycznie odrzucane z linii produkcyjnej. Jednocześnie wszystkie informacje dotyczące kontrolowanych odlewów są zapisywane w jednej bazie danych zapewniając pełną identyfikowalność procesu produkcyjnego.
System ZEISS BOSELLO WRE thunder został zaprojektowany do ciągłej pracy w cyklu produkcyjnym i umożliwia przeprowadzanie niezawodnej i zautomatyzowanej stuprocentowej inspekcji wszystkich produkowanych felg. Optymalnie zsynchronizowane podzespoły zapewniają szybki i bezpieczny transport kontrolowanych części, minimalizację drgań, zwiększoną dokładność oraz krótki czas skanowania.
Wysoka stabilność systemu dzięki zoptymalizowanym komponentom

Dane techniczne
Inspekcja felg z maksymalną prędkością
Typ felg |
4J x 13’’ - 11J x 22’’ |
---|---|
Max. waga części |
50 kg |
Max. napięcie lampy |
160 kV |
Technologia detektora |
8-calowy płaski detektor panelowy |
Czas załadunku (między pierwszymi obrazami kolejnych części) |
≤ 2,5 sekundy |
Zastosowanie |
Inspekcja rentgenowska 2D felg ze stopów metali lekkich |