Ta część serwisu jest przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści i może zawierać reklamy wyrobów kierowane wyłącznie do takich osób.
Aby wejść na stronę zarezerwowaną dla osób stosujących wyroby medyczne jako profesjonaliści, potwierdź, że jesteś taką osobą (np. wykonującą zawód medyczny, osobą prowadzącą obrót wyrobami medycznymi, serwisantami itp.).

ZEISS DLA OPTYKÓW I OKULISTÓW

ZEISS dla optyków i okulistów. Twój partner – dziś i w przyszłości.

ZEISS Vision Care w skrócie

ZEISS Vision Care opracowuje i produkuje narzędzia techniczne i produkty dla całego łańcucha wartości w branży optycznej. Obejmuje to rozwój, produkcję i dystrybucję wysokiej jakości soczewek, narzędzi diagnostycznych oraz holistycznych rozwiązań biznesowych. Wszystko, co robimy, koncentruje się na zrównoważonym sukcesie naszych klientów i pomaganiu ludziom na całym świecie w widzeniu świata wyraźnie, ze wszystkimi jego szczegółami i magią.

Siedziby
Aalen, Niemcy

Struktura

Strategiczna jednostka biznesowa jest w całości przypisana do Grupy ZEISS oraz do Segmentacji Rynków Konsumentów ZEISS.

Lokalizacje

  • Ośrodki badawcze w Niemczech i Australii.
  • Globalne laboratoria optyczne, produkcja fotochromowych, pół-gotowych, magazynowych i przeciwsłonecznych soczewek okularów w Ameryce, Europie i Azji.
  • Regionalne laboratoria optyczne na wszystkich kontynentach.
  • Centra dystrybucji w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Meksyku, Chinach i na Węgrzech.
  • Regionalne centra dystrybucji na wszystkich kontynentach.
  • Regionalne i lokalne centra zaopatrzeniowe w ponad 50 państwach.

Fakty i liczby

  • 2000

    Klienci ZEISS na konwencji Seeing Beyond, 2019 r.

  • >200

    Oddziały Vision Centers, których właścicielami są klienci i które są przez nich sukcesywnie prowadzone.

  • 400 nm

    Ochrona UV w przezroczystych soczewkach zapewnia więcej korzyści dla klientów.

Tworzenie wartości już dziś

Wszystko, co robimy, koncentruje się na zrównoważonym sukcesie naszych klientów.

Twoje ambicje są naszymi ambicjami.

Jednym z naszych najważniejszych celów w firmie ZEISS jest budowanie długoterminowych partnerstw. Chcemy poznać Cię lepiej jako specjalistę w dziedzinie okulistyki. Ponieważ Twoje potrzeby, potrzeby Twoich klientów oraz sposób, w jaki prowadzisz swój biznes napędzają rozwój naszych produktów i rozwiązań biznesowych.

Wszystkie nasze oferty i innowacje służą wyłącznie temu, aby klienci ZEISS – okuliści, grupy zakupowe, producenci okularów i sieci optyczne – odnosili sukcesy.

Innowacje wysokiej technologii dla produktów o wysokiej jakości.

Firma ZEISS jest z natury dociekliwa i pomysłowa i cały czas kwestionuje ustalone konwencje. Nasze innowacje skupiają się na życzeniach i potrzebach prawdziwych ludzi. Zapewniamy odpowiednie produkty z korzyściami materialnymi dla odbiorcy końcowego, które są łatwe do wyjaśnienia i zrozumiałe.

Innowacje takie jak technologia ZEISS UV Project, soczewki ZEISS Drive Safe, narzędzia i platformy takie jak ZEISS i.Profilerplus oraz aplikacje takie jak „Mój Profil Widzenia” otrzymał wiele nagród – nie tylko za konstrukcję i doskonałość technologiczną, ale także za przyjazność użytkownikom.

Nasza marka ZEISS

Perspektywa z księżyca z widokiem na ziemię.

Więcej niż logo.

Naprawdę wierzymy, że marka ZEISS może służyć jako punkt wyróżniający Cię w zakresie sprzedaży. Jako pionier w zakresie optyki oraz lider w branży we wszystkich segmentach biznesowych, firma ZEISS od ponad 175 lat przekracza granice ludzkiej wyobraźni. Z firmą ZEISS wiąże się wiele fascynujących historii, które ożywiają atrybuty naszej marki, podczas kiedy my cały czas inspirujemy świat na nowe sposoby.

Wizualizacja litografii EUV.

Przywództwo.

Litografia EUV jest kluczem do nanotechnologii przyszłości. Jedyna w swoim rodzaju Technologia Produkcji Półprzewodników od ZEISS umożliwia producentom chipów na całym świecie projektowanie na płytkach półprzewodnikowych struktur do 4000 razy cieńszych od ludzkiego włosa. Te coraz mniejsze i mocniejsze mikrochipy są podstawą innowacji mikroelektronicznych, stosowanych dziś niemal w każdym urządzeniu technicznym.

Zbliżenie na kanadyjski banknot $100, przedstawiający mikroskop ZEISS pośród innych przedmiotów.

Precyzja.

Logo ZEISS stanowi przykład niezrównanej precyzji i jest kojarzony z ekspertami w różnych dziedzinach na całym świecie – wśród nich jest ponad 35 laureatów Nagrody Nobla.

To zdjęcie kanadyjskiego banknotu $100 stanowi świetną ilustrację tego stwierdzenia. Mikroskop powstał na podstawie mikroskopu obrazowego Axioplan 2 Carla Zeissa, używanego do przeprowadzania najnowocześniejszych badań medycznych. W tym przypadku reprezentuje on wieloletnie zaangażowanie Kanady w medyczne badania i innowacje. Czy potrafisz znaleźć logo ZEISS?

Całkowity widok księżyca.

Inspiracja.

Kiedy postawiono sobie za cel wysłanie człowieka na Księżyc i umożliwienie mu bezpiecznego powrotu na Ziemię, wielu pomagało spełnić to marzenie. Firma ZEISS także stała się częścią tego wyzwania. Soczewki aparatów ZEISS, zaprojektowane specjalnie do przestrzeni kosmicznej, uwieczniły to historyczne osiągnięcie 20 lipca 1969 r.

Granice tego, co dotychczas wydawało się niemożliwe, zostały określone na nowo dzięki zdjęciom śladu stopy, który stał się symbolem tego osiągnięcia, i ujrzeniu po raz pierwszy w historii „Wschodu Ziemi” – obrazom, które będą inspirować kolejne pokolenia ludzkości.

Czy wiedziałeś, że te aparaty nadal są na Księżycu?

Zbliżenie na lalkę noszącą maskę oddechową.

Otwartość.

Staramy się pozostawać w ciągłym kontakcie z naszymi klientami i postrzegamy siebie jako otwartych, przystępnych partnerów, do których klienci mogą się zwrócić, jeśli potrzebują profesjonalnego wsparcia. Jednym z przykładów tego jest współpraca pomiędzy firmą Hossinger Kunststofftechnik i firmą ZEISS Industrial Quality Solutions – pomagająca wcześniakom w samodzielnym oddychaniu.

Podawanie wzbogaconego w tlen powietrza wcześniakowi ważącemu 400 gram wymaga skomplikowanych, maleńkich urządzeń. Muszą być one produkowane z zachowaniem najwyższych standardów – dlatego firma Hossinger zwróciła się do nas o pomoc. W rezultacie narodził się ZEISS O-INSPECT – dając metrologom firmy Hossinger oraz ważącym 400 gram niemowlętom „przestrzeń do oddychania”.

Starsza kobieta z założonymi okularami refrakcyjnymi.

Odpowiedzialność.

W firmie ZEISS odpowiedzialność i sukces biznesowy stanowią dla nas, jako firmy należącej do fundacji, nierozerwalne wartości.

Aloka Vision Programme, zainicjowany przez ZEISS, sprawia, że okulary są dostępne także w wiejskich, wykluczonych obszarach Indii. Program nie jest organizacją charytatywną, ale zrównoważonym biznesem społecznym, który zajmuje się zwalczaniem podstawowej przyczyny: brakiem odpowiedniej infrastruktury opieki okulistycznej oraz brakiem optyków i okulistów. Dzięki zaangażowaniu i szkoleniu mieszkańców w zakresie przeprowadzania badań wzroku, inicjatywa ta nie tylko zapewnia tysiącom osób poprawę wzroku, ale także przyczynia się do rozwoju całej społeczności.

Tworzenie wartości na przyszłość: z ZEISS Vision Care

Seeing beyond - dla naszej firmy, klientów i planety.

Partner w zrównoważonym rozwoju

Opinie naszych klientów pozostaną kluczowym motorem do dalszego działania. Dzięki ogólnoświatowej strategii inwesytycyjnej, ZEISS kontynuuje intensywne inwestycje w optymalizację naszej infrastruktury. Skupiamy się przede wszystkim na przyspieszeniu cyfryzacji firmy, aby mieć pewność, że dostarczamy Ci produkty i usługi, których potrzebujesz oraz, że pomagamy Ci nadążyć za zmianami.

Zespoły ZEISS Vision Care pracują nad oszczędzaniem zasobów w obszarach rozwoju, produkcji, logistyki, usług oraz branży IT. Nieustannie dostarczają rozwiązania w zakresie opieki okulistycznej, aby pomóc ludziom lepiej widzieć, bez względu na ich pochodzenie lub sytuację finansową.