Soczewki ZEISS Light 2
Łagodne przejście do soczewek progresywnych – z korzyścią dla klientów i Twojego biznesu.
Soczewki ZEISS Light 2 zostały zaprojektowane z myślą o klientach w wieku 35+, aby ułatwić im przejście do kategorii soczewek progresywnych i jednocześnie przywrócić swobodne widzenie z bliska i z daleka. Wystarczy jedna para okularów, która nie będzie kosztować fortuny. Spraw, by Twoi klienci mogli w pełni doświadczać piękna otaczającego świata.
Nasze dwie opcje soczewek dla dojrzałych oczu:
Dlaczego opracowaliśmy soczewki ZEISS Light 2?
Korzystanie z mobilnych urządzeń z dostępem do Internetu to nasza codzienność.
Oczy przeciętnego użytkownika codziennie zmagają się z różnymi wyzwaniami.
Korzystanie ze smartfonów zmieniło styl życia ludzi. Coraz więcej osób spędza sporo czasu przed urządzeniami cyfrowymi lub zajmuje się podobnymi aktywnościami. To trend widoczny we wszystkich grupach wiekowych.1
- Korzystanie z urządzeń cyfrowych i ich stała obecność w codziennym życiu konsumentów ma znaczący wpływ na zachowania czytelnicze.
- Przykładowo, odległość czytania zmieniła się z 40 cm dla mediów drukowanych (książki, gazety) do 30–35 cm dla urządzeń cyfrowych (smartfony, tablety).6
Naturalne widzenie, szybka adaptacja – dla użytkowników początkujących oraz tych w wieku dojrzałym.
Potwierdzone zadowolenie klientów z soczewek ZEISS Light 2.
Poznaj soczewki ZEISS SmartLife.
Skorzystaj z naszej flagowej oferty soczewek ZEISS SmartLife, by zaproponować swoim klientom najwyższej klasy rozwiązania zapewniające doskonałe efekty wzrokowe: komfort widzenia dla zapracowanych oczu.
-
1
Analiza danych MyVision Profiles z roku 2021 dotycząca roku 2019, N= 300 tys konsumentów, sporządzona przez Technology and Innovation, Carl ZEISS Vision International GmbH, PL, 2021
-
2
Światowe Forum Ekonomiczne: Na naszej planecie żyje 1,8 miliarda millenialsów. Oto, gdzie mieszkają. Opublikowane w sierpniu 2021 r.
-
3
Statista, Online banking penetration in European markets 2022. Opublikowane przez Statista Research Department, 29 sierpnia 2023 r.
-
4
Statista, Mobile internet usage worldwide - Statistics & Facts.Opublikował J. Ceci, 14 września 2023 r.
-
5
Statista, Number of apps available in leading app stores 2023. Opublikował L. Lohmeier, 26 września 2023 r.
-
6
Bababekova Y, Rosenfield M, Hue J et al. Font size and viewing distance of handheld smart phones. Optom Vis Sci2011; 88: 795–797.
-
7
Badanie przeprowadzone wśród nabywców soczewek ZEISS Light 2 w Indiach (N=195, soczewki progresywne i Digital), 2023, Carl Zeiss Vision International GmbH, DE (opracowanie nieopublikowane, dane w dokumentacji).