Zmienił się styl życia Twoich klientów oraz ich zachowania związane z widzeniem.
Żyjemy dziś w szybko zmieniającym się świecie, Twoi klienci mają stały dostęp wirtualny do innych ludzi, informacji i przedmiotów, zarówno online, jak i offline. Obecnie ludzie niemal cały czas patrzą w ekrany urządzeń cyfrowych, nawet wtedy, gdy są w ruchu. A życie to przecież coś więcej niż tylko otaczające nas z każdej strony ekrany. Ciągłe przenoszenie wzroku z licznych urządzeń cyfrowych na fizyczne otoczenie i vice versa może stanowić wyzwanie dla oczu i prowadzić do dyskomfortu widzenia lub zmęczenia oczu. W wyniku tego nawet zwykłe zadania staną się trudniejsze lub, co gorsza, najważniejsze wydarzenia z naszego życia pozostaną niezauważone. Dobre, komfortowe widzenie jest niezbędne do tego, aby każdego dnia zachować uczucie pewności i pełni świadomości. Wszyscy Twoi klienci – od małego dziecka czy nastolatka do nobliwego seniora – potrzebują nie tylko wyraźnego widzenia centralnego, lecz również sprawnego widzenia peryferyjnego. Dzięki temu mogą łatwo przenosić wzrok między różnymi odległościami i zmieniać kierunek widzenia w codziennej rutynie.