Uśmiechnięty, czarnowłosy, młody mężczyzna wyciągający rękę, noszący okulary z soczewkami ZEISS SmartLife.
ZEISS DLA OPTYKÓW I OKULISTÓW

Soczewki ZEISS SmartLife

Twoja podstawowa oferta soczewek dostosowanych do wszędobylskiej cyfryzacji

Najlepsza pełna oferta soczewek ZEISS, przeznaczonych do dynamicznych zachowań związanych z widzeniem. Soczewki SmartLife® to innowacyjne, nowoczesne produkty spełniające potrzeby osób noszących okulary w wieku od 6 lat. Najnowsza i najlepsza technologia ZEISS w połączeniu z Twoimi usługami i fachową wiedzą zapewnią Twoim klientom zupełnie nowe wrażenia wzrokowe, sprzyjając budowaniu lojalności we wzajemnych relacjach.

  • Zapewniają całodzienne, komfortowe widzenie przy dynamicznych wyzwaniach dla wzroku
  • Zaprojektowane z myślą o stylu życia bazującym na intensywnej cyfryzacji
  • Soczewki dostosowują swoją konstrukcję do zmian w widzeniu następujących wraz z wiekiem użytkownika

Dlaczego firma ZEISS opracowała ofertę soczewek SmartLife?

To odpowiedź na zmieniający się styl życia.
  • > 50%

    Ponad połowa światowej populacji korzysta obecnie z mobilnych urządzeń cyfrowych.2

  • Osoby w wieku 55+

    Największa dynamika wzrostu korzystania ze smartfonów występuje obecnie w grupie populacji 55+.2

  • 60%

    dzieci w wieku poniżej 5 lat zaczyna już korzystać ze smartfonów.3

Young man wearing ZEISS SmartLife lenses looking at his phone while walking.
Młody mężczyzna spoglądający w swój telefon podczas spaceru, noszący okulary z soczewkami ZEISS SmartLife.

Zmienił się styl życia Twoich klientów oraz ich zachowania związane z widzeniem.

Żyjemy dziś w szybko zmieniającym się świecie, Twoi klienci mają stały dostęp wirtualny do innych ludzi, informacji i przedmiotów, zarówno online, jak i offline. Obecnie ludzie niemal cały czas patrzą w ekrany urządzeń cyfrowych, nawet wtedy, gdy są w ruchu. A życie to przecież coś więcej niż tylko otaczające nas z każdej strony ekrany. Ciągłe przenoszenie wzroku z licznych urządzeń cyfrowych na fizyczne otoczenie i vice versa może stanowić wyzwanie dla oczu i prowadzić do dyskomfortu widzenia lub zmęczenia oczu. W wyniku tego nawet zwykłe zadania staną się trudniejsze lub, co gorsza, najważniejsze wydarzenia z naszego życia pozostaną niezauważone. Dobre, komfortowe widzenie jest niezbędne do tego, aby każdego dnia zachować uczucie pewności i pełni świadomości. Wszyscy Twoi klienci   – od małego dziecka czy nastolatka do nobliwego seniora   – potrzebują nie tylko wyraźnego widzenia centralnego, lecz również sprawnego widzenia peryferyjnego. Dzięki temu mogą łatwo przenosić wzrok między różnymi odległościami i zmieniać kierunek widzenia w codziennej rutynie.

Potrzeby związane z widzeniem zmieniają się wraz z naszym wiekiem.

Zmiany anatomiczne i fizjologiczne w naszym oku mogą z czasem stać się przyczyną różnych trudności wzrokowych. Bez względu na wiek Twój klient musi stawiać czoła zmęczeniu wzrokowemu wpisanemu we współczesny styl życia. Co więcej, jego potrzeby związane z widzeniem zmieniają się także z wiekiem. Za taki stan odpowiadają dwa kluczowe czynniki:

  • Zmniejszająca się amplituda akomodacji oka.
  • Zmiana średnicy źrenicy – zwiększająca się u rosnących dzieci i zmniejszająca się już w wieku dorosłym, wraz z biegiem kolejnych lat.
  • Anatomia i morfologia twarzy dzieci i nastolatków różni w zależności od ich wieku, co powoduje zmianę parametrów noszenia okularów, które należy wziąć pod uwagę przy doborze soczewek.
    Dwoje młodych ludzi, uśmiechnięta kobieta o długich brązowych włosach i chłopiec z kręconymi czarnymi włosami, noszący okulary ZEISS SmartLife i spoglądający w swoje telefony.

    Najpełniejsza i najlepsza oferta zaspokajająca potrzeby związane z widzeniem wśród współczesnych użytkowników okularów.

    Kompleksowa oferta soczewek SmartLife® firmy ZEISS stanowi adekwatną reakcję na te istotne zmiany i jest wynikiem licznych, prowadzonych na szeroką skalę badań. Niezależnie od tego, czy Twoi klienci wymagają zastosowania soczewek jednoogniskowych, soczewek zmiennoogniskowych czy jeszcze innych, nasze rozwiązania pomogą wszystkim osobom noszącym okulary nadążyć za zmianami determinowanymi upływem czasu

    • Łatwy i prosty dobór
    • Zapewnia Twoim klientom szerokie pole widzenia, a także komfort widzenia przez cały dzień, odpowiednio do dynamicznych zachowań wzrokowych charakterystycznych dla cyfrowego świata, niezależnie od wieku i problemów ze wzrokiem.
    • Zapewnia łatwość i komfort widzenia z każdej odległości i w każdym kierunku przy zachowaniu potwierdzonej wysokiej jakości widzenia.
    • Soczewki ZEISS SmartLife dostosowują swoją konstrukcję do zmian w widzeniu następujących wraz z wiekiem użytkownika.
    • Oferta obejmuje teraz również linię ZEISS SmartLife Young, będącą odpowiedzią na potrzeby wzrokowe nastolatków i dzieci w wieku od 6 lat.

          Potwierdzone zadowolenie klientów z soczewek ZEISS SmartLife.

          • 84%

            użytkowników potwierdza komfortowe widzenie przez cały dzień.1

          • 81%

            użytkowników przystosowuje się do swoich soczewek w ciągu 1 dnia.1

          • 98%

            użytkowników poleciłoby te soczewki rodzinie i znajomym.4

          Innowacje kryjące się za technologią ZEISS SmartView 2.0. Zastosowano we wszystkich soczewkach ZEISS SmartLife.

          • Ikona przedstawiająca okrąg z trzema strzałkami symbolizujący inteligentną dynamiczną optykę.
            Smart Dynamic Optics

            Najnowocześniejszy model przestrzenny 3D i nowy projekt soczewki dostosowane do dzisiejszych dynamicznych zachowań związanych z widzeniem sprawiają, że przenoszenie wzroku między wszystkimi strefami widzenia następuje płynniej. Projekt obejmuje również dostosowany trójwymiarowy model przestrzenny dla rosnących dzieci noszących okulary z soczewkami jednoogniskowymi ZEISS SmartLife Young.

          • Ikona przedstawiająca oko i strzałkę oraz strzałkę skierowaną w górę symbolizującą Age Intelligence.
            Inteligentne dopasowanie związane z wiekiem

            Soczewki SmartLife® firmy ZEISS uwzględniają zmianę potrzeb związanych z widzeniem na każdym etapie życia klienta i pozwalają na dodawanie parametrów optymalizacyjnych związanych z wiekiem:

            • Technologia ZEISS Luminance Design 2.0 – uwzględnia średnią intensywność oświetlenia i średnicę źrenicy użytkownika odpowiednio do jego wieku.  
            • Technologia ZEISS Dynamic AgeFit – tylko do soczewek jednoogniskowych ZEISS SmartLife Young. Opracowana z myślą o związanych z wiekiem zmianach w anatomii twarzy rosnących dzieci.
            • Technologia ZEISS Intelligence Augmented Design (IAD) – technologia ta służy do optymalizacji soczewek pod kątem osobistych zachowań oraz wymagań użytkownika związanych z widzeniem, szczególnie w serii soczewek ZEISS SmartLife Individual 3 (dostępnych w wersji jednoogniskowej, Digital i progresywnej).
          • Ikona przedstawiająca trzy strzałki obok siebie, symbolizujące przejrzyste i estetyczne soczewki.
            Przejrzyste i estetyczne soczewki

            ZEISS zapewnia precyzję i estetykę wykonania przy zachowaniu optymalnej równowagi między parametrami optycznymi a niską masą i grubością soczewek.

          Kontakt

          Zostań partnerem ZEISS

          Wczytywanie formularza...

          Dane z formularza kontaktowego zostaną użyte do udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie przez Carl Zeiss Vision Care w formie telefonicznej lub e-mailowej. Kliknij tutaj, aby przeczytać nasze zasady ochrony danych.

          Umów się na spotkanie

          Wczytywanie formularza...

          Dane z formularza kontaktowego zostaną użyte do udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie przez  Carl Zeiss Vision Care w formie telefonicznej lub e-mailowej. Kliknij tutaj, aby przeczytać nasze zasady ochrony danych.


          • 1

            Test akceptacji zewnętrznego konsumenta na soczewkach Zeiss SmartLife, n=182 uczestników badania. Aston Optometry School, Uniwersytet w Aston, Wielka Brytania, 2019 r. (opracownie nieopublikowane, dane w dokumentacji)

          • 2

            Deloitte LLP. (2017). State of the smart - wzorce użytkowania konsumenckiego i biznesowego. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut.

          • 3

            Auxier B. et al. Korzystanie przez dzieci z urządzeń cyfrowych, czas spędzany przed ekranem. Pew Research Center. 2020.

          • 4

            Test akceptacji zewnętrznego konsumenta w oparciu o asortyment soczewek Zeiss SmartLife Individual 3, n=128 uczestników badania w DE, CN, 2022 r., Carl Zeiss Vision International GmbH. (opracowanie nieopublikowane, dane w dokumentacji)