
Cyfrowa Centracja ZEISS
Poznaj nowy wymiar precyzji.
Firma ZEISS opracowała pionierskie systemy centracji w 1992 r. Od tego czasu nasza technologia jest liderem w tej dziedzinie. Korzystaj z naszej wiedzy i ciesz się większą precyzją oraz łatwiejszym przepływem pracy. Zaproponuj Twoim pacjentom spersonalizowane, najlepiej dopasowane do nich oprawki za pomocą wybranego rozwiązania w zakresie centracji. Urządzenia do cyfrowej centracji ZEISS są w pełni zintegrowane z systemem zarządzania pacjentami (PMS)1 za pomocą ZEISS VISUCONSULT 500.

Cyfryzacja zmienia Twoją branżę.
Wymagania pacjentów zwiększają się z każdym dniem, proszą oni o bardziej dokładną obsługę i dopasowane do nich rozwiązania. W efekcie tego okuliści i optycy chcą się wyróżniać wśród innych. ZEISS to ułatwia, dostarczając Ci wiedzę i wysokiej jakości urządzenia, które pomogą odróżnić Cię od innych.

Wysoki poziom usług. Wysoka jakość.
Za pomocą urządzeń ZEISS do cyfrowej centracji wprowadzasz najnowocześniejszą technologię do swojej codziennej pracy, osiągając nowy poziom szybkości i wygody zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich pacjentów. A co najlepsze, wyniki będą bardzo precyzyjne. Tym sposobem firma ZEISS pomaga Ci zwiększyć wydajność soczewek pacjentów, a także jakość Twoich usług, podnosząc tym samym Twoją reputację zawodową jako prawdziwego profesjonalisty w zakresie opieki okulistycznej.
Zaoferuj swoim pacjentom wyjątkową wydajność.
-
1
Skontaktuj się z Twoim przedstawicielem handlowym, aby zobaczyć listę zintegrowanych systemów PMS/EMR.
-
2
Carl Zeiss Vision, Internal International Study on Consumer and Digital Communication Behaviour, styczeń 2016 r., n=17.264
-
3
Carl Zeiss Vision, Internal International Market Research on Consumers, październik 2017 r., n=900