Ta część serwisu jest przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści i może zawierać reklamy wyrobów kierowane wyłącznie do takich osób.
Aby wejść na stronę zarezerwowaną dla osób stosujących wyroby medyczne jako profesjonaliści, potwierdź, że jesteś taką osobą (np. wykonującą zawód medyczny, osobą prowadzącą obrót wyrobami medycznymi, serwisantami itp.).

ZEISS DLA OPTYKÓW I OKULISTÓW

Mój Profil Widzenia ZEISS

Twoi klienci mogą lepiej zrozumieć swoje potrzeby dotyczące wzroku po prostu odwiedzając Twoją stronę internetową.

Dzięki spersonalizowanej, co-brandingowej funkcji Mój Profil Widzenia, dostępnej na Twojej stronie internetowej dajesz swoim klientom możliwość określenia ich indywidualnego profilu widzenia, co możliwi najlepszy dobór soczewki, dopasowanej do stylu życia i potrzeb.

  • Zdobądź więcej klientów
  • Oszczędzaj czas dzięki wstępnemu wywiadowi chorobowemu
  • Dostępny bez dodatkowych kosztów i łatwy do wdrożenia

Interesujące fakty o zachowaniach klientów.

  • 63%

    zakupów zaczyna się online1

  • 93%

    klientów szuka produktów online zanim kupi je w sklepie   stacjonarnym2

  • 80%

    klientów stwierdziło, że chętniej korzystaliby z usług firmy, która oferuje indywidualne podejście do klienta.3

  • 76%

    klientów oczekuje od firmy zrozumienia ich indywidualnych potrzeb4

Decyzje o zakupach zaczynają się online.

Współczesne światy online i offline są ze sobą ścisle powiązane. Zakup produktów i poszukiwanie odpowiednich informacji online oraz kupowanie online lub offline, są ze sobą ściśle powiązane. Sprawdza się to też w przypadku nowych okularów. Klienci chcą dowiedzieć się więcej o swoich oczach i odkryć, które soczewki będą najbardziej odpowiadać ich potrzebom i stojącym przed nimi wyzwaniom.

Pozyskaj nowych klientów i wyróżnij się online, dzięki wielokrotnie nagradzanej funkcji Mój Profil Widzenia.

Mój Profil Widzenia analizuje  styl życia Twoich klientów i ich zachowania związane ze wzrokiem za pomocą serii pytań. Generuje on unikalny profil widzenia i proponuje optymalne soczewki ZEISS w oparciu o indywidualne potrzeby dotyczące wzroku. Jest to unikalne wsparcie w procesie doboru soczewek, które zapewnia klientom bardziej kompleksowe zrozumienie ich potrzeb dotyczących wzroku przed przyjściem do sklepu.

Bezproblemowe i całkowite przejście z trybu online do offline.

Twoi klienci mogą zapisać swój osobisty profil widzenia jako kod QR na smartfonie i przynieść go ze sobą do sklepu stacjonarnego. Wyniki można zweryfikować w sklepie stacjonarnym za pomocą VISUCONSULT, dostarczając istotnych informacji, które pomogą Ci zaproponować najlepsze rozwiązanie w zakresie soczewek. Skutkuje to większą ilością czasu, który można poświęcić na badanie pacjenta lub na wyjaśnienie istotnych informacji.  Możesz skorzystać z możliwości co-brandingu funkcji Mój Profil Widzenia, dodając do niej swoje nazwisko i szczegóły dotyczące Twojego gabinetu, aby upewnić się, że klienci znajdą drogę do Twojego sklepu.

Najważniejsze korzyści Co oferuje Ci funkcja Mój Profil Widzenia.

  • Wyróżnij się w sieci

    Ulepsz swoją stronę internetową i zwiększ swoją widoczność online dzięki wielokrotnie nagradzanej aplikacji internetowej.

  • Prosta instalacja

    Potrzeba tylko 4 kroków, aby zainstalować spersonalizowaną wersję na Twojej stronie internetowej, będzie się ona aktualizowała automatycznie (nie wymagając dodatkowego wysiłku).

  • Rozpocznij

    Poprowadź swoich klientów w kierunku myślenia o ich wzroku i wyzwaniach, jakie przed nimi stoją – tym samym przygotowując ich na konsultację.

  • Płynne przejście między trybem online i offline

    Kod QR pozwoli Ci kontynuować korzystanie z VISUCONSULT, dzięki czemu będziesz mógł w pełni skupić się na Twoim kliencie i wynikach jego profilu widzenia, skracajac przy tym ogólny czas wizyty.

  • Przekraczaj granice możliwości

    Przekraczaj granice, jakie dzielą klientów od nowych okularów dzięki dobremu przygotowaniu i potrzebnym informacjom. Dodaj informacje dotyczące adresu placówki i spraw, że Twój gabinet zacznie odwiedzać więcej osób.

  • Polecane soczewki

    Inteligentny algorytm oceni profil widzenia Twojego klienta i zaproponuje odpowiednie rozwiązanie w zakresie soczewek.


  • 1

    ThinkwithGoogle, 2018 r.

  • 2

    Wirecard Global Shopping Report 2019 r.

  • 3

    Epsilon research.

  • 4

    IBM Institute for Business Value.