Mój Profil Widzenia ZEISS
Twoi klienci mogą lepiej zrozumieć swoje potrzeby dotyczące wzroku po prostu odwiedzając Twoją stronę internetową.
Dzięki spersonalizowanej, co-brandingowej funkcji Mój Profil Widzenia, dostępnej na Twojej stronie internetowej dajesz swoim klientom możliwość określenia ich indywidualnego profilu widzenia, co możliwi najlepszy dobór soczewki, dopasowanej do stylu życia i potrzeb.
Interesujące fakty o zachowaniach klientów.
Decyzje o zakupach zaczynają się online.
Współczesne światy online i offline są ze sobą ścisle powiązane. Zakup produktów i poszukiwanie odpowiednich informacji online oraz kupowanie online lub offline, są ze sobą ściśle powiązane. Sprawdza się to też w przypadku nowych okularów. Klienci chcą dowiedzieć się więcej o swoich oczach i odkryć, które soczewki będą najbardziej odpowiadać ich potrzebom i stojącym przed nimi wyzwaniom.
Pozyskaj nowych klientów i wyróżnij się online, dzięki wielokrotnie nagradzanej funkcji Mój Profil Widzenia.
Mój Profil Widzenia analizuje styl życia Twoich klientów i ich zachowania związane ze wzrokiem za pomocą serii pytań. Generuje on unikalny profil widzenia i proponuje optymalne soczewki ZEISS w oparciu o indywidualne potrzeby dotyczące wzroku. Jest to unikalne wsparcie w procesie doboru soczewek, które zapewnia klientom bardziej kompleksowe zrozumienie ich potrzeb dotyczących wzroku przed przyjściem do sklepu.
Bezproblemowe i całkowite przejście z trybu online do offline.
Twoi klienci mogą zapisać swój osobisty profil widzenia jako kod QR na smartfonie i przynieść go ze sobą do sklepu stacjonarnego. Wyniki można zweryfikować w sklepie stacjonarnym za pomocą VISUCONSULT, dostarczając istotnych informacji, które pomogą Ci zaproponować najlepsze rozwiązanie w zakresie soczewek. Skutkuje to większą ilością czasu, który można poświęcić na badanie pacjenta lub na wyjaśnienie istotnych informacji. Możesz skorzystać z możliwości co-brandingu funkcji Mój Profil Widzenia, dodając do niej swoje nazwisko i szczegóły dotyczące Twojego gabinetu, aby upewnić się, że klienci znajdą drogę do Twojego sklepu.
-
1
ThinkwithGoogle, 2018 r.
-
2
Wirecard Global Shopping Report 2019 r.
-
3
Epsilon research.
-
4
IBM Institute for Business Value.