Maksymalna dynamika i precyzja
ZEISS CSC
Bardziej wydajne, szybsze i dokładniejsze
Głowica pomiarowa CSC wyznacza nowy standard w dziedzinie jednostek obrotowo-uchylnych o regulacji ciągłej, dzięki czemu doskonale spełnia wymagania przy masowym pomiarze skomplikowanych części karoserii.
ZEISS CSC
AtutyOptymalne pozycjonowanie
Optyczne i stykowe głowice pomiarowe muszą być optymalnie zlokalizowane do celów masowych pomiarów skomplikowanych części karoserii, jeśli mają również mierzyć trudno dostępne punkty we wnętrzu części. Często wymagane są długie przedłużacze.
W takich właśnie zastosowaniach głowica CSC otwiera nowe, niedostępne dotąd możliwości: co wynika ze znacznego zapasu momentu obrotowego oraz maksymalnej rozdzielczości i precyzji.
Skrócony czas pomiaru
Aby optymalnie sterować procesami przy produkcji karoserii samochodów, wyniki pomiarów muszą być jak najszybciej dostępne. Czas pomiaru – bez szkody dla bezpieczeństwa – ogromnie skraca duża dynamika głowicy CSC.
W oparciu o własną koncepcję bezpieczeństwa możliwa jest integracja chronionego przed kolizjami łożyska w płycie głowicy pomiarowej jako dodatek do znanej ochrony antykolizyjnej jednostki obrotowo-uchylnej. W ten sposób skutecznie zapobiega się uszkodzeniu głowicy pomiarowej na skutek kolizji z częścią.
Zmodernizowany zmieniacz trzpieni pomiarowych
Inną zaletą głowicy CSC jest całkowicie przeprojektowany magazynek układów trzpieni pomiarowych. Podobnie jak w przypadku indeksowanego przegubu uchylno-obrotowego RDS magazynek jest teraz elementem całkowicie pasywnym.
W związku z tym do maszyny pomiarowej nie musi już być dostarczane sprężone powietrze, co oznacza dodatkowe oszczędności dla użytkownika. Magazynek można umieścić w dowolnym miejscu, ponieważ działa on także bez połączeń elektrycznych.