Wsparcie dla klienta
Połącz z ekspertemJeżeli mają Państwo pytania dotyczące posiadanych maszyn pomiarowych, oprogramowania, zastosowań lub szkoleń, my udzielimy na nie odpowiedzi!
Nasze wsparcie
Służymy pomocą
Indywidualny kontakt
Naszym głównym celem jest bezpośrednie i pełne wsparcie naszych klientów. Zakres wsparcia dostosowany jest do indywidualnych potrzeb klientów z wykorzystaniem pełnej gamy naszych usług. Nasz pracownik z centrum serwisowego skontaktuje Państwa z osobą odpowiedzialną za właściwe usługi, które w tym momencie potrzebujecie.
Bezpośrednia pomoc telefoniczna
Nasi specjaliści z zakresu oprogramowania i sprzętu służą Państwu konsultacjami we wszystkich tematach związanych z maszynami ZEISS. Nikt bowiem nie zna Państwa urządzeń tak dobrze jak producent.
Nasze telefoniczne centrum serwisowe oferuje:
- Telefoniczną pomoc we wstępnej diagnozie usterki
- Zdefiniowanie kolejnych działań
- Utworzenie zdalnego połączenia poprzez internetowy Teleservice
- Zlecenie interwencji specjalisty
- Sprzedaż końcówek pomiarowych, oprzyrządowania, opcji oprogramowania, umów serwisowych, aktualizacji oprogramowania oraz wszystkich pozostałych usług.
Teleserwis
Nasze oprogramowanie Teleservice umożliwia nam zdalny dostęp do Państwa systemu. Za pomocą internetu i telefonu mogą Państwo uzyskać bezpośredni kontakt z naszymi specjalistami wsparcia technicznego i uzyskać pomoc z zakresu:
- Zdalnej diagnozy usterki
- Wsparcia w programowaniu i rozwiązywaniu problemów aplikacyjnych
- Doradztwo w zakresie metrologii
- Pomoc w instalacji update‘u oprogramowania